Bestelling afgerond
Als je hebt betaald ontvang je vrij snel een e-mail met verdere informatie over de toertocht. Deze email bevat essentiële informatie m.b.t. hoe je etickets te downloaden, parkeren, EHBO, route, medailles, etc. Lees deze email goed.
Je kunt het eticket alleen gebruiken op de locatie die op het eticket staat in het qrcode blok.
Ga direct het ijs op en stempel pas bij de eerst volgende stempelpost. Na afloop kun je bij het startpunt je e-ticket laten scannen om een leuke herinneringsmedaille te ontvangen.
Als je de email niet ontvangt, is dat natuurlijk vervelend. Wat te doen?
- Staat de email in de Spam folder?
- Controleer de virusscanner of eventueel andere anti-spam tools die op je computer staan.
- Sommige email clients hebben een folder "Ongelezen email". Staat de email daar?
- Lees je email via Outlook, Thunderbird, of een ander programma. Kijk eens via Webmail van je provider of daar de email wel is te zien. Als je een Gmail account hebt kijk dan via https://gmail.com en met een Microsoft-account bij https://outlook.com.
- Stuur een email naar je zelf via een ander account en controleer of deze aankomt.
- Als laatste mogelijkheid kun je contact opnemen met de organisatie. Bovenaan elke bestelpagina staat waar je terecht kunt voor verdere informatie