Order status
Vrij snel na de bestelling ontvang je een e-mail met verdere informatie over de toertocht. Deze email bevat essentiële informatie m.b.t. je etickets, parkeren, EHBO, route, medailles, etc. Lees deze email goed.
Je kunt het eticket alleen gebruiken op de locatie die op het eticket staat in het qrcode blok.
Ga direct het ijs op en stempel pas bij de eerst volgende stempelpost. Na afloop kun je bij het startpunt je e-ticket laten scannen om een leuke herinneringsmedaille te ontvangen.
Als je de email niet ontvangt, is dat natuurlijk vervelend. Wat te doen?
- Staat de email in de Spam folder?
- Controleer de virusscanner of eventueel andere anti-spam tools die op je computer staan.
- Sommige email clients hebben een folder "Ongelezen email". Staat de email daar?
- Lees je email via Outlook, Thunderbird, of een ander programma. Kijk eens via Webmail van je provider of daar de email wel is te zien. Als je een Gmail account hebt kijk dan via https://gmail.com en met een Microsoft-account bij https://outlook.com.
- Stuur een email naar je zelf via een ander account en controleer of deze aankomt.
De betaling is nog niet bevestigd. Dit kan komen doordat je de betaling hebt afgebroken of dat wij pas later worden geïnformeerd dat de betaling is verwerkt. Als je wel hebt betaald kun je de pagina verversen om opnieuw kijken of de betaling bij ons is bevestigd.
In sommige gevallen kan het even duren voordat je een bevestiging ontvangt.
Bedankt voor je betaling.